Kehidupan.....

Dah lama tak buka blog ni.Rindu pun ada.Last post  pun hampir 3 tahun lepas.Dalam masa 3 tahun ini,banyak perubahan yang telah berlaku dalam hidup.Sedar tak sedar aku kembali semula ke Kuala Lumpur.Tiga tahun lepas aku lari dari kehidupan di Putrajaya,tapi takdir Allah menentukan segalanya.Hampir 2 minggu aku kembali bertugas di Kuala Lumpur.

Ermmm Kuala Lumpur....Bagiku Kuala Lumpur ni tempat yang seronok untuk jalan-jalan,berhibur,shopping tapi bukan untuk bekerja atau tinggal disini.Sekarang ni aku berulang alik hampir 70km sehala setiap hari.Mungkin itula yang aku akan lakukan selama setahun ni atau mungkin 2 tahun atau mungkin lebih lagi.Hanya takdir yang dapat menentukan nya.
Aku tak sanggup berjauhan dengan keluarga ku.Biarla penat sikit tapi asalkan dapat melihat wajah2 yang dirindu setiap hari.Anak-anak yang nak membesar,yang memerlukan perhatian dan kasih sayang serta tugas membantu isteri bagi melaksanakan tanggungjawab bersama membesarkan anak-anak.
Tapi isunya disini adalah kos sara hidup yang makin meningkat,kalau aku menggunakan kereta,aku terpaksa mengeluarkan dalam anggaran RM50.00 setiap hari.Minyak RM20.00,Tol pergi balik RM19.00,makan minum RM10.Ermm begitu perit ku rasakan.Tapi hidup perlu diteruskan....Kehidupan....







Comments

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Percutian Keluarga...KOTA KINABALU

Kelahiran...