Aku & Awra Nashrullah

Assalamualaikum semua..Sangat lama aku tidak menengok blog aku ni,naseb baik aku masih ingat password nak bukanya.Emm setelah  hampir setahun aku tidak menulis apa-apa,seingat aku kali terakhir sebelum isteri aku melahirkan anak sulong aku,Awra Nashrullah Bin Amir Faisal...Nama yang dipersetujui oleh aku dengan isteri.Agak bangga aku bila sudah ada penyambung keturunanku kelak...hehehe..berbalik pada anak aku,sekarang sudah berumur 7 bulan.Alhamdulillah ketika isteriku melahirkannya,tiada masalah yang besar.Awra hadir dalam kehidupan kami berdua dengan penuh kesyukuranku pada Allah setelah berhempas pulas kami berusaha.Kini Awra makin membesar didepan mata kami berdua dan mengharapkan yang terbaik untuk anak aku kelak...Abi sayang Awra Nashrullah...

Awra yang bijak
Awra Nashrullah Bin Amir Faisal

Comments

Popular posts from this blog

Percutian Keluarga...KOTA KINABALU

Kelahiran...

Kehidupan.....